Near the end...

Nu är slutet nära, det börjar kännas... Jag har inte funderat så mycket på hur många veckor det är kvar, hur många timmar, dagar, veckor till lovet osv, känner inte samma desperation av att sluta som andra skolår, även om jag såå gärna vill träffa mina nära och lära i sverige så kommer jag fortfarande lämna så många människor här, människor jag kanske aldrig mer kommer träffa. Det kommer inte bli lätt. Jag ska tillbaka nån gång dock, ett mål för livet...<3

Idag hade jag min sista hela skoldag, det insåg jag inte riktigt förän Tatiana utbrast "This is our last lunch!"... (då ångrade jag djupt att jag inte köpt kakor till lunch) Det har inte gått in riktigt i hjärnan förän nu att det är mindre än en vecka kvar till graduation, idag en vecka framåt är jag inte en senior på Shawnee Mission East längre.


Eftersom det var en even dag idag så slutade jag vid 1, Joel min granne i US History och även granne på riktigt körde hem mig, skolkare, han är junior och har då seminar meeeen som tur var så följer han inte regler som alla andra och erbjöd sig att köra mig hem, yäääy jag slapp 1.5 timme i the library utan facebook!!


Pussar på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0