Oreos in chocolate...

Imorn har jag en lektion, min sista lektion i Shawnee Mission East high, snyft, sorgligt!! Matte final bleeh.... Efter det är det senior lunch, samt senior checkout då vi kommer få vår yearbook, cap and gown for the graduation which will occur on wednesday evening!

Mamma och Wille kommer på Måndag! :)

Idag slutade jag vid 11, när jag och Celia var påväg ut från skolan fick vi använda våra student IDs för att komma ut!! Fängelsefeeling på den asså... Ny regel, nu får man inte lämna cafeterian under lunchtid när man väl har gått in... goosh, dom har seriösa problem med controllbehov!! Det var grymt härligt att bara vandra förbi alla små juniors, sophmores och freshmen viftandes med våra student IDs för kärringen som stod och vakta, heheh :)

Jag köpte lite choklad i en godisbutik, oreos doppade i choklad rättare sagt samt swedish fich candy men jag åt det inte direkt vilket var ett stort misstag... när jag kommit hem, suttit ute ett tag och sen kommer in så är min choklad borta och halva godispåsen.... jäkla hund, gräver sig ner i min väska!?!

Jag och Celia provade även den nya frappen, mmmmm <33 Goa grejer, starbucks <3

Jag och Celia fick sen skjuts till Ward Parkway för lite shopping, jag saknar min lillebror så mycket så jag köpte en present till honom, aw <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad ett skolår går fort.



// inger

2011-05-14 @ 13:27:05
Postat av: Lina

Ååå jag är så avundsjuk på dig! :D läser din blogg jämn hehe



Vart i USA är du? :)

2011-05-18 @ 21:02:37
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0