The royal wedding!

Oh my goosh! Brölloppet var amazing! Kates klänning var fantastisk!

Jag Jenny (min värd mamma) och Carolyn gick upp klockan 04.00 för att bänka oss framför tv:n, vi var såååå excited! Jenny gjorde iordning te, fruktsallad, cinnamonrolls omelett, bjöd över en kompis och hon hade även köpt små tiaror som vi satt med, gulligt gjort! Jag och Carolyn stod klara för dra till skolan och väntade på kyssen, vi såg den sen fick vi springa. Jag tog med mig en fet kopp kaffe för att kunna hålla mig vaken i skolan, det funkade verkligen!

Dagens stora samtalsämne var "the royal wedding", jag fick min lärare att sätta på det de sista 20 minutrarna av lektionen, och under lunchen satt jag och Tori och disskuterade allt om det.

Vid fyra kom Lucy och hämtade mig för att sen åka till hennes lilla partaj, ett helt gäng tjejer samlade för att titta på the royal wedding.



Tori hade bakat Scones, en bröllopstårta!?, fixat te, lemonade och köpt tiraror ^^ Fint va? Den lilla tavlan ni ser är ett inramat brev från Princess Diana's secreterare, Toris faster hade tydligen skickat ett brev till henne och fått svar! Diana själv hade inte srivigt det men hennes Lady nånting va det nu hette svarade åt henne, mihi lite kul.







Tatiana and me!




Pattie, hon fyllde 17 år samma dag btw!! :)

Jag tycker fortfarande att Vickans var bättre (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0