It's PROM for god's sake! ;)

Hej på er mitt i bloggtorkan!

Jag hinner knappt blogga dessa tider, jag har haft massa kul för mig med min nya familj! Jag tänkte att jag får ta saker och ting lite i oordning då min PROM var igår och jag har blivit vädjad om att lägga upp bilder från den här ^^














Dessa bilder är tagna utanför crown center :) Innan vi skulle till själva dansen!










Under middagen, vi åt på ett italian place, supergott! Blev en fyra rätters med Calamari, ceasar sallad, canneloni + en efterrätt med choklad och nutella och massa gott gott :) Här i USA äter alla med enbart gaffeln, det gör vi exchangestudents med (tills vi käkar något som bara inte gåt att skära med en gaffel om man inte har en livslång erfaranhet a la alla emerikanare) + at nice occations, så där satt vi och åt med kniv och gaffel och kände oss a little weird xD Vi garvade extremt mycket åt allt och inget, precis som det ska va ;)





Innanför dörrarna till Union Station där prom hölls till. En gamal tågstation som är renoverad och ombyggd. Extremt högt i tak! (men vi är inte framme ännu på denna bild)



Här är mitt Anatomygäng! Audrey, seriöst den snällaste tjejen ever! John, han är även i min körklass och sjunger som en gud, och Bailey, hon är med i varsity swim så vi tränas tsm!




Aw the final 4!! <3 I will miss you guys sooo much! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0