Vaskad mobil... :(

Nu sitter jag i skolan och har en närmare två timmars håltimme... suck... norra i ett nötskal!! Jag ogillar onsdagar, från 8.10 till 16.05... seeegt!!

Jag sörjer min mobil också :( Känner mig näsan ensam utan min kära ägodel som gjorde vardagen 10^3945747gånger lättare ^^ NU är minsta move ett jätteprodjekt. Jag hoppas jag får tillbaka den, finns stora chanser för det men att den faktiskt ska fungera är lite mindre eftersom den låt utomhus i två dygn... men det vore najs att få tillbaka sim kortet och minneskortet så att jag få tillbaka bilderna jag tog i sommras som jag klantigt nog inte lagt in på datan...stön!

Men måste fortfarande ha en mobil så lär väll få köpa en ny...  






I miss you <3


Idag är det lill lördag!! :D Skulle så vilja gå ut ikväll och köra gärnet men väntar nog till helgen, har en bok jag måste läsa ut och matte att göre och blääää...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0