cross country i öken!!

Heej på er!

Jisses va varmt det var idag! Jag springer ju cross country varje dag efter skolan, och idag var den varmaste dagen hitils! Gosh jag var helt död efter mina 3.2 km + typ en fyrahundring xD Men efter man sprungigt så går alla in till den älskade inmaskinen och tar en påse full med is och stoppar i sin vattenflaska. Jag bara älskar den där ismaskinen <3 Det är den jag tänker på när jag närmar mig slutet av träningen "IS IS IS IS" mihih.

aja ni har antagligen gått och lagt er, en annan ska börja med läxor...fan det a massor med läxor på det här stället. Jag är van vid att behöva plugga varenda dag från att man kommer hem till att man går och lägger sig men inte att allt är till nästa dag hela tiden:S.. Aja men det är inga komplicerade läxor än så länge ^^ tar bara masa tid ^^

Puss på er hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0