Cross country ^^

yepp det är det jag ska ägna mig åt efter skolan och tydligen på en del helger åxå :P Det var det eller tennis att välja mellan och både Haley och Holly ska köra cross country, och de sa att det var jättekul så jag skrev upp mig jag med. Det är alltså löpning. Alla skulle samlas idag kl 3 och jag var supertagggad för att springa men natruligtvis så hade jag inte med mig ett läkarintyg på att jag e frisk så jag fick inte springa...aja det är ändå typ 35 grader ute ^^ hehe:P Men jag träffade några av Haleys och Hollys vänner i skolan och först när Haley och Holly sa att jag var deras exchangestudent så var dom rätt intresserade och typ wow jaha va kul sen när dom fick reda på att jag kommer från sverige så bah "WOOOW ARE YOU FROM SWEDEN!?" Hehe jisses :P

Ikväll ska jag och Haley gå över till en av Haleys vänner som också har en utbytesstudent. Men hon e från Tyskland så ingen svenska där inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0