Haha!!

Hände en sjuukt kul grej igår på min engelska lektion som jag tänkte berätta för er om ^^

Jo, på den första engelska lektionen jag hade sa min lärare att den som somnar under lektionen kommer jag att måla naglarna på^^ visst liksom ^^

Men så igår, vi satt och läste en pjäs högt i rummet och en kille somnade XD (jag fattar verkligen varför), men så när läraren får syn på det så hämtar hon nagellacket och rusat fram och målar alla hans naglar vita XD jag typ dog av grav och det gjorde alla andra åxå! men han vakna inte^^ förän typ 5 min senare, då alla smågarva lite och titta på han medans han inte fatta någonting i tre sek och sen såg han på sina naglar och bah wooohh NOO!  HAHAHAHAH XD Att hon faktist gjorde det XD trodde helt ärligt att hon skämtade när hon sa det XD

Så bäst att jag inte somnar på hennes lektioner då^^

mihi <3

Kommentarer
Postat av: Karro

hahahaHAHAH !

Gratis manikyr för att man sover B)

2010-08-29 @ 21:16:11
Postat av: Reimersgänget

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA MÅNGA LYCKLIGA ÅR!!!!

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

MED MASSOR AV KRAMAR FRÅN OSS

önskar

Reimersgänget

2010-08-30 @ 17:25:53
Postat av: camill

HAHAHA ofta fan va kul de verkar ha humor juXD

GRATTIS igen foresten har postat ett litet inlagg dagen till ara pa fb oxa hehe hoppas du hafte en alldeles makalost underbar dag! hade sa velat va dar o gratta dig men men det far bli party nasta ar istallet ;)<3

2010-08-30 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0