Heej igen!!

Nu har jag hunnit landa lite här i Kansas. Flygresan var....går inte att beskriva med ett ord men jag var grymt nervös och även fast jag hade typ 2 timmar på mig att komma till nästa gate så var jag allti där typ 10 minuter innan. Kön när jag landat i usa till passkontrollen var typ huuur lång som helst och tog typ 1.5 timme sen åkte jag tunnelbana till en annan del av flygplatsen. (dvs flygplatsen var enorm) Men det gick bra tillslut kom jag på planet till Kansas^^

När jag gick ut från planet så stod Scott Haley och Holly där men en stor skylt som det stod "Nicole welcome to Kansas" på :D

Det var den näst varmaste dagen i Kansas på några år och jag hade jeans, gympaskor, stooor stöja och en skinnjacka ^^ (det var mest för att jag skulle få med mig allt eftersom min väska redan vägde tre kg för mkt) men det var jättekallt på planen så jag e glad att jag hade så pass mkt kläder XD ^^

Fortsätter berätta senare ^^

Pusss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0