Helg!!

Hej på er!

Kan inte fatta att det redan är söndag! Vad hände liksom? Haha xD

I fredags gick jag på bio och såg vampires suck med Haley,Celia (den danske utbytesstudenten) och några av Haleys vänner.



Såg denna film, den var verkligen sjuuuukr rolig satt och skratta hela tiden. Även fast jag är ett stort twilight-fan men jisses se denna film och ni inte har någe att göra det är så värt det!


Igår var jag på bio igen^^ Fast med helt andra personer, hade varit på midda hos några som bodde asnäre en biograf så vi drog dit några stycken. Vi såg den nya filmen med Angelina joulie. Den var också grymt bra:P

Men måste dra nu har läxor att göra...hörs senare!! <3

Kommentarer
Postat av: klara

HAHA! min kusins pojkvän laddade ner den häromdagen. såg den när jag ahde filmkväll med dom. Så. Jävla. GENIALISK!

Saknar dig <3

2010-08-27 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0