I'm a senior!!

Yepp!! That's right!

Om ni inte visste det så går man fyra år i en amerikansk high school, freshmen, softmore, junior och SENIOR! Jag skulle egentligen klassas som junoir eftersom att jag e född på hösten 1993, MEN eftersom jag är exchangestudent så är jag klassad som senior så att jag ska få göra allt roligt som händer det året som prom, homecoming, graduation och ALLT! asnice att jag får det! var på ett möte idag angående graduation i maj....hellu det är augusti vi börja skolan förra veckan?...men aja fick som vanlogt en bunt papper hem som ska fyllas i. Men wow ska bli askul att vara med på allt!

I lördags ex så tog vi först på morgonen foton för cross countryn och alla seniors skulle ta induviduella foton som dom sen tydligen ska göra posters av och sätta upp om det nu va runt stan eller skolan eller både och :P Hoppas jag får tag på min iaf vill verkligen ha den!!

Skolan idag va rätt nice :P jobbigt på tisdagar eftersom jag har matte, kemi och us history. Imorn kommer jag ha foto, kör, engelska och anatomi ^^ (visserligen så är anatomi assvårt eftersom det e på engelska men men)

Jag gillar att sjunga så tyckte det lät askul med körsång, jag hade inga förväntningar direkt men när jag kom dit så vare 140 pers där!! i en enda klass liksom XD (allt är stort här bara att lära sig nicole) men sen till själva sjungandet, JISSES va bra dem var på att sjunga! Fett impad! Första gången våga jag knappt öppna munnen och typ förstöra ^^ hehe :P

Idag var grannarna på besök en snabbis och pappan tog med sig sin ettåtinga dotter!! Gissa vem som va där direkt och lekte med henne? jo JAG! Mina armar e döda nu efter att ha burit om kring på henne men åh så kul det var! Försökte lära henne att gå ^^

Aja nu måste jag sova^^ Hare så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0