Juste^^

Glömde skriva att skolan börjar 07.40

Jisses liksom trodde det fanns någon typ oskriven lag att skolan inte började tidigare än 8...antagligen gäller det bara sverige...och Danmark... (pratade med danskan så) och det är varje dag! Samma schema har jag varje dag...det är jag inte alls van vid men det ska väll gå det med. När jag förklarade mitt schema jag hade förra terminen i sverige va min familj helt paffa och bah vaa? började du 12 på tisdagar? och hade du en 3 timmar lång luch? hehehe jag tror jag underskatade dessa håltimmar lite ^^ mihi

Aja NU ska jag sova! <3

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Hej nicole! Du verkar ha det hur bra somheslt! Jag är så glad för din skull!´



Du måste berätta om första skoldagen och matsalsproblemet för tusan! Jag åker om 5 dagar förresten. Vad hetter du på skype nu igen?? Pussssssssssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2010-08-19 @ 08:48:20
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Karro

Asså jag hade hoppats (hihi) på att du skulle ha det hemskt där borta och komma hem igen, men du verkar ju ha det hur bra som helst!! xD Haha men jag e jätteglad över att du har det så bra :) <3 Pussaaaar <3

2010-08-19 @ 09:10:00
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/
Postat av: Camomill

assa nicole, de verkar ju sjukt bra! Gosh you gotta tell me everything about your first day in school!^^ borjar forst om 2 veckor:/ tihi ska oxa kora cross country va pa forsta traningen idag alla verkar jattegulliga:D fast sprang dock inte pga av min harliga forkylning men maybe tomorrow :p haru testat an?:) PUSSAR <3

2010-08-19 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0