KANSAS!!

Hejsan sorry att jag inte skrivigt någonting på en evighet!! Men jag har varit ute och seglat med min familj och johan! :D Under tiden vi var ute och segla fick jag reda på att jag fått en värdfamilj i USA i delstaten Kansas, den ligger mitt mitt i USA och jag kommer bo i en stad med 50 tusen invånare.  Min familj (family Martin) är precis en sådan famlj jag hela tiden hoppades på att jag skulle få!! :D Den består av mamma och pappa, sen tre barn, en 93:a tjej, en 95:a tjej och en kille född 2000 + en hund :D Kunde ju inte bli bättre liksom!!

Jag hade som sagt fått ett preliminärt avresedatum den 24-26 augusti, dvs om typ två veckor, men min skola i Kansas börjar på tisdag så jag åker redan på torsdag!! :O Jättestressigt att få ihop allting, därför jag inte har skrivigt nått i bloggen heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0