Lake house!!

I helgen har vi varit i familjens lake house! Så jag sov en natt i huset dom bor i och sen bar det av sjön. Deras lake house var enormt!! (allt är enormt i usa jag borde inte blivigt förvånad) men OMG!! Jag hade föreställt mitt nått sorts litet landställe men icke. Tre våningars hus med tre vardagsrum, badrum och tom en airhockey grej. I lördags åkte vi vattenskidor, vattenskoter och såndär grejefterbåten sak heela dan XD huur kul som helst! Jag fick köra vattenskoter åxå, har allti velat testa en sån :P






Här är när jag försöker åka vattenskidor :D (kom faktist upp typ två gånger och stod ett tag menfick ingen bild på det) hehe:P man kul var det !! :D

NU ska jag åka sova!! Puss puss hörs senare <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som att du har kommit till en toppenfamilj! Jag älskar vattenskidor, men fy vad svårt det är innen man kommer upp på dem hehe;)

2010-08-16 @ 10:27:35
Postat av: Anonym

Fyfan vad härligt med vattenskidor :D jag tänkte ju låta dig smygträna på landet först innan du åkte över :P Själv så får jag typ inte åka längre :/ men fett kul att du kom upp jue :D :D

2010-08-16 @ 14:41:07
Postat av: Erika<33

Underbart Nicole! :D

Du kommer verkligen få ett toppen år ;)

puss <33

2010-08-16 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0