Ny skola imorn!!

Klockan är ställd, väskan packad och schemat fixat! Jisses e grymt nervös, jag hoppas allt kommer gå bra imorn, men träffade några av Haleys vänner samt en av hennes vänners exchangestudents! Hon kom från Danmark och vi kommer ha lunch tillsammans varenda dag denna termin :) Det är tydligen 2 Danskar en norsk och jag som är utbytestudenter i skolan. Kommer ha en lektion med alla samtidigt (asbra då kan jag snacka med dem ifall jag inte fattar) mihi :P

Aja, ska snart sova. Det är tydligen 7 timmars skillnad mellan Sverige och Kansas:P bara så att ni vet.

Puss puss säger godmorgon på er för ni lär läsa detta när det är morgon hos er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0