Pepclub spirit!!

Heej igen!! Nu är jag hemma från skolan och cross countryn, och det är min favoritdag på veckan! FREEDAG! Visslerligen har jag intet speciellt att göra denna fredagkväll^^ men jag tror nått kanske dyker upp eller nått men ska upp typ halv 6 imorn så ska ändå inte i säng alltför sent :S

Igår trodde jag att jag skulle spendera hela min seminartimme (asså en lektion då man gör läxor) med att plugga biologi men tydligen skulle vi dra till skolans gympasal efter en halvtimma^^ (seriöst jag har aldrig koll på nått här borta xD) aja men det var en samling då hela skolan var med för att typ sparka igång året:D

Häär kommer lite bilder!



Jag fick äntligen se cheerleaderserna!! :D Dom var rätt grymma faktist! Fanns tre lag, det "bästa" laget gjorde pyramid i slutet av deras framträdande, det va grymt!



Aaa taget med min mobilkamera så^^ men aja dom var jävligt viga även om det inte riktigt syns ^^





Jaa denna skola är verkligen som i en typisk amerikansk high school film ^^ Här är vår maskot!!! :D Fick ingen superbra bild men men ^^

Min skola heter shawnee mission east, finns även north, south mm men alla kallar oss lancers, varje morgon är det en kille som läser upp information i skolans högtalarsystem, och han säger alltid GODMOOOORNING LANCERS!! Mihi superkul! :D (utom den gången då dom sa i högtalaren att jag skulle komma till "the main office" (alla i hela skolan hör ju) jag bah, faan vad kan jag möjligtvis gjort fel liksom? Men det var inget bara nått papper jag skulle ta hem och fylla i^^ + att dom ropar upp asmkt människor varje dag (men det visste jag inte då)



Btw så är detta min skola....eller en del av skolan...skak se om jag hittar nån bättre bild på google^^ lite svårt att ta själv...^^

Idag var jag på bio igen ^^ hehe hade inga planer för friday night och så kommer Holly och undrar om jag vill hänga med ^^ Vi såg the other guys (asrolig)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0