Picknik!!

Hejsan!!

Cross countryn igår gick huur bra som helst! Jag sprang 6 mils = 9.6 km! Vet att jag sa att jag skulle springa 16 km men jag trodde det var många som skulle det men det var bara extremt snabba människor som skulle så jag skulle inte ha en changs att hitta hem när jag väl tappat bort dem så jag körde tillslut 6 miles. Men fan va jag sprang! Gick liiite i backarna men sprang annars hela tiden. Kom in väldigt tidigt åxå, var kanske 30 pers där när jag kom. Teamet jag spinger med är det största cross-country teamet i hela usa! så på typ 30 plats av nästan 300 e väll helt okej... ^^

aja nog om det ^^

Idag var jag på picknick med körclassen, som för övrigt består av 140 pers^^ Ganska många var där och fanns hur mkt mat och efterätter som helst!! Jag åkte dit med Lucy och Celia och vi satte oss ner och börja prata med några helt okända. Dom var superintresserade om oss och våra länder!

Här kommer en bild på min efterätt^^





Min familj och typ alla här älskar verkligen vattenmelon! Jag med^^ men jisses va mkt vattenmelon jag käkat dessa dagar. Jag klagar inte, vissta bara inte att amerikanare var så into vattenmelon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0