PLUGG PLUGG PLUGG....

Jisses va mkt plugg det var i en amerikansk high school....och alla som sa att det var så enkelt? Nä men det är egentligen inte svårt, bara massa läxor man fortfarande måste göra och lämna in hela tiden. Men idag gick jag till min studievägledare och sa att jag ville ända min Kemitimme till Keramik ist. orsak nr 1, asmkt läcxor i ämnet, 2 jag kan det redan, gick igenom exakt samma saker föraa året samt i åttan och nian...bara det att jag igen fortfarande måste sitta och göra alla läxor och lära mig alla ord på engelska...^^ Så jag hoppas jag kan ta keramik kursen ist för kemi. jag gillar egentligen kemi, det var därför jag valde ämnet, tycker det är intressant liksom.

Imorn är det fredag!!! Fattar inte vart tiden tog vägen? Det var ju nyss Måndag?....hm...

Imorn ska jag antagligen med cross country teamet till någons hus på middag, dvs alla 300 löpare är inbjudna till ett enda hus...jag hoppas för husägarent skull att det hela sker utomhus. Ska ta med miggnått tilltugg också, får se vad det blir.

Sen är det samling kl 06.45!!?!?! Men cross country teamet i nån närliggande park då vi ska springa x antal miles som galningar!! Astidigt ju...men helt ärligt så är det superhärligt att sringa den tiden eftersom att det inte är 35 grader varmt och stekande sol då som alla de eftermiddagar vi springer på.

Kommer ni ihåg bebisen jag prata om i förra inlägget? Hon fyller iaf ett år på lördag^^ Så jag e bjuden på hennes ett års kalas på lördag :P mhih så gulligt <3










Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Awww nicole du är så söööt! Jag älskar oxå barn! Jag är förresten världens bästa moster! :D <3



Låter som du har dte super bra och jag är så glad för din skull att du får gå SENIOr oc vara med på allt. Jag är typ junior. :(((( Men men, vi får se. kanske skrev det under att även jag får bli klassad som senior. ahha. Jag är ju född på våren (?).

Pusss nicole! <3

2010-08-27 @ 13:06:53
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Amanda

jaa ska försöka, men de e lixom 1 år tills dess !! haha bra att ngn tänker positivt :D haha, saknar dig med sötnöt :) massa pussar <3 <3

2010-08-27 @ 20:57:22
URL: http://mandaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0