Bönhörd ^^

Nemen titta, här blir man bönhörd asså!! Bad om lite variation igår och idag kommer tränaren och säger att detta var vår sista träning för veckan XD Inte för att jag inte gillar träningarna, men som sagt kul med lite variation ^^ Ska förhoppningsvis till target!! Snälla ta mig till target så att jag kan inhandla lite julklappisar!! Det ÄR bråttom nu asså...:/ (ska nog testa det här igen med att skriva om något jag vill ha i bloggen, verkar ju funka liksom, "hej bloggen jag vill vinna en miljon") xD

Jag har tagit en ceramics class denna termin, asså keramik klass, vi har gjort massa saker mest skålar, förra lektionen så skulle man ta sitt bästa arbete och ställa in det i en glasmonter till the art show som var senare på kvällen samma dag mest för lärarna i min skola och andra skolor som också kom dit. Jag gjorde som hon sa, (man fick 25 poäng för ställa in den där och skriva en lapp så varför inte ^^) Sen idag började vår lärare snacka om the artshow som hade varit för två dagar sen och att det var jättekul och lalala sen börjar hon snacka om priser som alla dessa lärare hade typ röstat fram vinnaren till eller möjligen kommit överrens om vem som skulle få priserna jag lyssnade inte så noga!! Men så ropar hon upp mitt namn! JAG FICK FÖRSTA PRIS i min class för min skål!!!!! :D :D :D Jag har seriöst aldrig vunnit nånting när det gäller att göra saker med händerna ^^ Dock tyckte jag att det var lite konstigt...SÅ fin var den inte...fanns jäkligt mkt snyggare saker där inne...enligt mig...men men i don't care jag VANN!! haha^^ Fick choklad, asnice!

Natti på er, har ingen bild att bjuda på idag heller men jag hoppar ni överlever ändå <3

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiisa

Ah det later sa roligt! Grattttis Nicole! :D du maste lagga upp en bild pa skalen senare!

massor med puzzar! harligt utan traning forresten!jkag har skolkat fran den 2 dagar i rad nu, I am not feeling it right now. Igar had vi en 4 timmar lock down oxa.



puzzz!

2010-12-16 @ 23:07:55
URL: http://colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0