Igår kväll^^

Jepp nu kör vi lite fel tidsordning här men vem bryr sig^^

Igår var det "the first varsity basketball game for the boys" så halva skolan drog dit to support EAST! :D Inklusive jag, Tatiana Celia och Haley! Asså...."har ni sett one three hill"? Eller "John Tucker must die"? Det var som taget ur dessa filmer/serier!! OMG! Jag vet inte hur många gånger jag har känt mig som att jag är med i en film här borta! XD

Det var inte ett home-game så det var souths' (andra skolans) cheerleaders och band och sånt som spela. Matchen var helt sjukt spännande!! Var såå jämt!



Tati och Celia ^^





Innan matchen, alla står vänta mot flaggan med handen på hjärtat och sjunger the national anthem...






Our cheerleaders!! Svårt att ta bra bilder när man stod så högt upp som vi gjorde...:/


Brukar säga att mkt är som i filmerna på det här stället, en sak som dom dock har utelämnat är att det är inte bara cheerleaders och bandet på olika games och event. Det finns även ett drill-team + ett "flagg-team" lr va dom nu kallas, så varenda varsity game är jättestort!!






Drill-team!! Andra lagets eftersom att det var deras home-game. Faktist roligare att kolla på våra lancer dancers (easts drill-team) är cheerleaders nästan...beror på^^




När någon skuter och bollen inte ens träffar tavlan heter det airball, så när någon i andra laget gjorde en airball skrev alla, "AAAAAAAAAIRBAAAAAAAAL AAAAAAAAIRBAAAAL" xD XD oj va jag hoppas att det inte händer mig! :O



Ingen av oss hade käkat middag så after the game åkte vi till CHIPOTLE!!! <3



Celia har very bad eyes så här står/hänger hon för att försöka läsa vad som står på menyn till glassstället vi drog till sen^^ Hur Celia fick dålig syn: Hon satt vid middagsbordet hemma som 2-3 åring med kniv och gaffel i händerna och leker soldat...dvs stora armrörelser och kniven åkte rakt in i ögat....^^ (vet inte hur många gånger ja garvat åt detta, men hon garvar själv åt det så det är lugnt) ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0