omg midvinter!!...

OMG!!!

SNÖ!!

Jepps idag snöade det för första gången under min vistelse här i Kansas!! <3

I hela 5 minuter...

Hade matte då på morgonen och satt med min kaffe i högsta hugg för att inte somna (vet, va ere för fel, nicole och kaffe har ju aldrig gott ihop! ?! Meeen var uppe liiiite för sent igår)(<3) All mjölk och sånt va nästan slut så det smaka piss....aja men nån ser att det snöar, så hela klassen blir helt till sig "IT'S SNOWING!!!" "OMG!!" xD Läraren som inte gör nått annat än snackar under hela lektionerna som då missar 20 sek av sin snacktid blir måttligt irriterad, sen när det tystnat så plingar min mobil till....det var Heifi som skicka "It's snowning!!:D " Alltid kul :D Tur bara att läraren inte fatta att det var min, dom tar ju telefonerna...;S

När den evighetslånga lektionen var slut och jag skulle få en changs att se hur världen utanför skolan såg ut så nää...inte vitt och fint som jag föreställt mig XD För varmt för det, mihhihihii i love this place <3

Så irriterande att jag har de "tråkigaste" lektionerna första timmen varenda dag...1.5 timme är lååångt och jag är alltid trött hur jag än gör! :O

Aja nu ska jag sova iaf ^^ Pussar <3



Mysig soling vinterbild dagen till ära <3

Saknar dig <3 Varför kan ingen människa vara ens liiiiite som dig på det här stället? Iaf ha samma värderingar lr sinne för humor!!? (Eller åtminståndee din förmåga att veeta när den beeter sig som en bitch och inte...^^mihi) Pussar på diiiig!!! <3



Kommentarer
Postat av: Karro

Hihi aaaw <3 Men om du vill kan vi snacka ikväll på skype om hur alla tråkiga puckon utan humor därborta beter sig och genast må lite bättre båda två:D pussar på diiig! <333

2010-12-01 @ 14:29:20
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0