STÖÖÖN!

Asså jag orkar inte!! Har massa plugg att göra JAG VILL INTE!!!!! Nu sitter jag här igen och har en ***** uppsats att skriva tills imorn! Har inte alls någon lust...döööh...och alla lärare ska klämma in ett nytt prov precis innan alla ***** ****** **** finals som man också ska plugga till!! Vill liksom inte ha D i nått ämne... det kommer då leta till att jag får en jäkla massa pappersarbete att göra varenda vecka....DÖ!

Hade match idag!! Vi vann...MEN ingen hade talat om för mig att vi skulle komma hem vid halv 9? Så därför sitter jag här nu....och strejkar för tillfället...

vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte...skriva en bajs uppsats...Snälla jullov kom snaaaart!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0