Suck!

Det är sjukt segt att börja 7.40 verenda eviga dag...min hjärna fungerar inte vid den tiden på dygnet!! Kommer hem vid 5.45 varenda dag också...äter likadan lunch varje dag...hellu man behöver lite variation!!!! Eller iaf jag som är van vid annat ^^ Men saknar norras scheman...<3 I love sovmorgnar! <3

Btw var och "fikade" igår på starbucks med Haley Holly och Helays kompis, det var en 15 minuters fika! XD Jag sa nått i stil med att när jag fikar hemma så sitter vi minst en timme! Gärna 2! Dom titta med GANSKA stora ögon på moi kan jag säga XD I detta land äts det FORT! (jag är alltid sist klar...)

La märke till att ni där hemma hade matte C nationella idag, jag hoppas det gick jättebra för er!!! <3 <3 Vi har något liknande här, called finals....sa till Haley igår att ni skulle ha en 4 timmars "final" idag, hon kunde typ inte fatta hur man orkade sitta så länge XD (inte jag heller)...^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0