Surpise!!

Hejsan!

Jag ligger just nu i min säng och är sjuk... inte kul alls... Vari förkyld i två dagar och i morse när jag gick upp så skar det som knivar i halsen, näsan rann och jag kände mig allmänt "sjukyr". Jag virra runt lite i rummet och sen bestämde jag mig för att stanna hemma ^^ <--- Bra beslut!

Igår fick jag världens överraskning! :D Jag kom hem vid 8.30 efter vår körkonsert i skolan och hade bråttom med plugget så är inte så överdrivet glad, då kommer Haley upp till vårt rum med ett rosa paket i händerna, till mig!! Jag älskar paket och jag älskar överraskningar! Det var från min kusin Malin!! Det var fyllt med godis, choklad och även en juklapp som jag dock får vänta med att öppna till den 25. Så jag har det väldigt bra som sjukling ändå! :D



Tack så mycket igen Malin!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0