igår!

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan 9! Tidigt enligt mig, så jag gick upp lite senare och tänkte att jag för en gångs skull inte skulle missa frukosten, american panncakes!! Vanligtvis missar jag alltid den eftersom jag går upp vid 11 eller har träning till 10...men icke, dom hade rean käkat ^^ Meen dom sparar alltid till mig så :D

Igår var vi på Scotts pappas 70 årsfest, det var roligare än vad jag hade trott! Man tror ju att 70 åringar ska vara ganska tråkiga av sig och sitta still men nääee, här var det ett band som spela och alla dansa och höll på. Zane jag Haley och Holly stog även på scen och sjöng bland annat happy birthday :D var ca 170 pers där! :O



Holly och papa ;) Holly gjorde även tårtan!



Jag och Zane!!



Hela familjen + papa och nana :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0