Minijul!

En "skoldag" kvar nu, sen frihet resten av året! Det låter så bra men när man tänker på hur långt "resten av året" är så känns det inte lika bra längre. Struntsamma, äntligen lov! Ska bli så nice!

Helgen var fullspäckad som vanligt! Den började med att vi slutade 10.50 och jag och Celia drog till Oak Park Mal och shoppade!! Kunde äntligen köpa julklappar till familjen hemma i sverige och familjen här :)

Dagen efter vaknade jag halv nio...det är mycket ovanligt för att vara mig så Haley var helt chockad när hon såg mig komma ner för trappen SÅ tidigt på morgonen. Lite senare ringde Scott (min värdpappa) på hemtelefonen och jag svarade, han lät så extremt förvånad när han hörde mig. När jag senare lämnat över telen till Haley hör jag henne säga till Scott " yeah i know! She was up at 08.30 today!!" xD

Heidi och Zane (host mama och lillebror) flög till Chicago lördag morgon för en auddition, och sen tillbaka lördag kväll. Dom köpte med sig tre chicago Pizzas! Innan jag sett dem så hade jag hört min familj prata extremt mycket om "chicago pizza" för tydligen skulle det vara någon speciallt, och JA det var det verkligen! ca 5 cm tjock, mer som en paj, botten var av majsbröd och gooosh så gott det var!






Zane, Sidney och Holly som Nissar!!



Moi som nisse ^^

Min värdfarfar klär ut sig till tomten varje år och delar ut julklappar till disabeled kids på deras Christmas party, vi följde med som nissar och delade ut klapparna samt godis. Det var väldigt roligt, en del barn var så lyckliga så man blev nästan tårögd...^^



Lite senare åkte vi till The Plaza och åkte häst och vagn! :D Velat göra detta ända sen jag kom hit men inte blivigt tillfälle förän nu :/ Papa (host farfar) äger tydligen en stor del av företaget och därför fick vi gå före hela kön och sitta i "the cindarella" vagnen, nice!





Dessa gjorde jag och Holly nyss, asså det e nått med icing som gör min illamående...smaka bara en liten klick jue...:S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0