<3

Jag saknar....<3


Finns ingen läsk jag gillar bättre än julmust! <3


Pepparkakaor <3 Framförallt degen....


Lussebullar!!!! LÖV IT! Men ska kanske kanske kanske baka imorn men får se om det blir av. Måste fixa med julklappar och sånt imorn så...



Jag är ett stort fan av glögg! Det är inte som julmust att det smakar så otroligt gott utan mer lukten och smaken av det ger så mycket julkänsla!! Gärna med massor av mandlar och russin så blir det ännu bättre.


Mest av allt saknar jag självklart min familj, kille och vänner <3 Men skulle jag lägga upp en bild på var och en här så skulle det ta trehundra år och jag är rädd att glömma någon så ni vet vilka ni är <3

Hör hela tiden om utbytesstudenter som åker hem över julen, dock gäller det för det mesta studenter i Europa, så Lovisa hoppas du har det bra hemma! :) Jag skulle nog tycka det vore väldigt svårt att lämna allt och alla IGEN om jag hade kommit hem för julen. Men hade självklart varit underbart att träffa alla igen <3 <3

Puss och Kram på er <3






Kommentarer
Postat av: lovisa

Ja, usch det kommer bli jättejobbigt :( börjar redan få ångest över att det bara är en vecka kvar... men när jag väl är tillbaka kommer det bli jättekul vet jag ju med.



puss <3

2010-12-26 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0