Christmas party!

Partyt igår var verkligen superkul! Efter en lång väntan så kom personerna som skulle sköta häst och vagnen som då visade sig vara två hästar och inte en, som vanligt jag har noll koll. Hästarna var blad de största hästar jag sett, ståtliga arbetshästar som var hur gulliga och snälla som helst! Tatiana, Celia, Lucy, Carolyn och Page var där + ca 90 pers till. Det togs en hel del bilder denna kväll, tänkte visa några.



Aww...<3



Jag Carolyn och Haley!!



Alla tjejer jag nämde förut + sexiga Jacob ^^








Här är man glada ^^




Efter att jag bekantat mig med personerna som ägde och körde hästarna, frågat om hur dom styrde och allt möjligt så vågade jag tillslut fråga om jag fick testa, och det fick jag!!!! :D Jag styrde ungefär en fjärdedel av rundan ca 35 pers och OMG va glad jag var! Jag som är van vid att sitta på hästen och andvända benen skulle nu stå bakom och styra två hästar! Fick väja för bilar starta och stoppa och OMG!! Under tiden satt alla i själva vagnen och sjöng julsånger allt vad de kunde :)





I am in heaven <3...



Jag hoppas du inte känner dig sviken älskling <3

Kommentarer
Postat av: Karru

Jag gillar att hon håller honom i skrevet!

Åh va söta fallabellas :D

Miss you sötis <3

2010-12-27 @ 23:29:49
Postat av: Kärru

Jag diggar att hon håller honom i skrevet!

Åh va söta fallabellas :D

Miss you sötis <3

2010-12-27 @ 23:30:29
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0