:D

Hejsan!

Vi hade vår första riktiga basketmatch idag...OMG! Det gick både asbra och fullständigt åt helvete...

Första halvlek, jag spela några minuter två gånger, jag var nöjd med min insatts och fick även positiva kommentarer :) Var astaggad för andra halvlek och....fy i helvete va dåligt det gick, jag var helt förvirrad och nääeeh!!... :(:(:( 

Vi ledde med två poäng och 10 sek innan slutet av match en gjorde dom ett mål...vi fick två straffskott när det var 5 sek kvar men satte dem inte, vi fick 4 tilläggsminuter och here we go again och det var på håret meeen vi vann iaf :D

Jag glömde kameran...igen!!! Men Scott kanske tog nån bild, vi hade även cheerleaders!!! :D Hur coolt som helst!

Vi hade även en team dinner igår, var då hemma hos en tjej i laget vars familj äger ett glass företag som har ett antal glassbarer runt om i kansas, gissa om efterrätten var underbart god eller? ;) Blev helt övervälmigad med frågor om Sverige och att vara en exchangestudent, demonstrerade lite svenska, satt även vid ett tillfälle och sjöng blinka lilla stjärna för att nån bad om det XD Kul kul :) Fick även frågan om jag gillar maten här lr vart jag gillar maten bäst, assvår fråga! Men jag skojar inte när jag säger att den är huuuur god som helst här!!!

Donken kan gå och ta sig, verkar som Donken är totalt of på detta ställe. Konstigt tyckte jag i början eftersom hellu det är ju jättestort och kommer från usa ^^ Men icke...men NU vet jag varför!! Dom har sååå mkt annan snabbmat att käka här! Är på nya ställen då och då och det ena stället efter det andra är way better than Donken! Enligt de flesta i min skola är Chipotle the place to eat! XD Jag hade aldrig hört talas om det innan jag kom hit, det kanske ni har? Jag vet inte men asså det är heeelt otroligt gott!! SÅ kommer ni hit så ät där! + att det är typ nyttigt ^^ (nyttigare kanske)




Åt där idag...mmmm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0