Me on a Ranch!!

Okeej jag borde egentligen vara väldigt upptagen med plugg (har 300 sidor att läsa tills på måndag) men nääeh ligger här i min säng och bloggar ist ^^ värt! Får läsa imorn helt enkelt...

Förra helgen var det "Thanksgiving wrrkend" som ni kanske vet. På Lördagen åkte vi Heidis föräldrars Ranch!! Jag glömde som sagt min kamera... men Scott har en iphone så det löste sig tillslut :D



Stor del av familjen påväg ut to hunt!! :D Heidi med blå jacka i mitten är min värdmamma, och Scott längst till höger är min värdpappa :D



ME! 


Inte för att skryta men jag va bra på detta :D Träffa alla gånger utom EN ^^ Ingen annan gjorde det..^^ Mihi lite stolt! (p.s inte djur)



ZANE! :D




Me with a GUN!! XD



Äntligen fick jag komma i närheten av en häst.....<3 Underbart! <3



Detta var huuuur kul som helst!!! Körde omkring med denna i någon timme, alltid velat testa en sånhär och så bara råkar Heidis päron ha en i stallet XD XD XD




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att du har det toppen Nicole! Du har tagit jättefina bilder där borta Vi saknar dig här i Sverige.

2010-12-05 @ 00:33:32
URL: http://solo.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0