Bad idag !!

Det är sjukt varmt i vattnet!! Äntligen, jag hatar att bada om det ät kallt det är ju bara pest och pina annars och inte alls kul och det inte finns en uppvärmd bastu percis brevid^^ Aja idag var jag Jakob och Erika nere vid piren och badade. Jag klättra upp för ett träd och hoppa ner några gånger men sen bytte jag träd och då gick det åt skogen. Jag ramlade och höll i mig samtidigt och skrapade upp benen och ena armen :S.. men inte så farligt längre^^ men sved som fan förut. Sen låg vi och sola ett tag till Max kom och då gick vi upp till mälis centrum för att köpa glass^^ Dock så var jag den enda som köpte glass men whatever^^ Mille joina oss efter ett tag^^



Här var vi och badade, piren kallas det :)



Här står Jakob berädd att hoppa!



Och hääär hoppar han 45 min senare.....näää skoja^^



Lite senare när vi käkar glass och vad nu de andra köpte^^ fin min jakob..^^ mihi


Nu ska jag ut och segla med min kära familj på kvällen kommer hem senare ^^ puss!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

naw, haha lite lika kanske. aa snart så, ska bara jobba 3 ½ vecka kvar.. :p :) <3

2010-06-30 @ 14:22:23
URL: http://mandaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0