Gårdagen ^^

Gårdagen var asnice :D Jag och johan kollade på början av vigseln hemma hos han, sen drog vi till hötorget och ställde oss på kungsgatan och fick asbra platser för att komma så sent liskom. Vi stod ändå och vänta i nästan en timme men det vare verkligen värt :D En rolig sak var att jag såg min kompis Emma och hennes kille erik precis mitt emot mig och johan på andra sidan gatan, jag drog iväg ett mess till henne då hon inte svarade när jag ringde och när det var över och jag och johan står med ena foten i t banan hem och andra på perrången så ringer hon upp och säger att hon ska till slussen och kolla när dom åker med båten. Så jag och johan drog dit och såg även planen som åkte över stocksolm. Det var nice!! Efter det sen då drog vi till slottet men där fick vi inte så bra platser percis men det fanns en bildskärm som vi tittade på. Johan fick de bästa bilderna så lägger upp dem när jag fått dem av han ^^

Efter det var vi bjudna på parmidda av Torun och Linus hemma hos Linus. Det var jättemysigt!! De hade gjort en trerätters och allt :D Lite senare kom lite mer folk dit från norra :) Sen drog vi in till stan igen men jag skulle sova hos Johan (mihih inatt igen!) och vi va tvugna att dra hem men de andra drog till gustav adolfs torg, jag hoppas det hade det kul därborta :D 

NU ska jag dra in till stan och träffa Klara igen innan hon drar hem till Malmö!

Hörs senare pusss / Nicole <3 

(bilder kommer senare hoppas jag) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0