Glad midsommar!!

Hejsan, blir ett kort inlägg men jag hoppas att eran midsommar har/är hur bra som helst :D Min har varit grym iaf med sommarlunch och midda och jordgubbar glass och godis och nu är jag heeelt proppmätt....men det är oki när det är midsommar liksom :D  

Igår fick jag även brev från EF (organisationen jag åker till usa med). Tyvär så var det inte brevet med min familj och så utan det var ett papper med avresedatumet!! Jag blev jätteglad, åker den 24-26 augusti så puuu!! (kan ändras men aja) Ashärligt för jag var rädd för att behöva åka vecka 29 då vi ska till gotland... eller efter den veckan då jag ska segla med familjen så därför inte hinna säga hejdå till alla nära pch kära. Men nu är allt tipp topp!! Åker ju i princip när alla börjar skolan så det passar perfekt :D

Aja nu ska jag återgå till midsommarfrirandet puss på er!! <3

 


Kommentarer
Postat av: Erika ^^

Det kommer ju vara vid min födelsedag ju! och du åker typ exakt innan den!!! :´( <

2010-06-26 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0