Grekland om EN vecka!! <3

Yeeey om exakt en vecka befinner jag mig i eller på ett plan till ett av mina favoritländer GREKLAND!! <3 Jag ska till en liten ö som heter Skiathos med familjen. Det brukar inte va nån som vet va det e för ö men när jag säger att delar av filmen Mamma Mia har spelats in där så brukar de flesta hänga med xD^^

Mamma och jag bokade resan för några månader sen och det va då innan islands vulkan började spruta aska och demostrationerna i Athen hade börjat...typiskt ^^ Men nu ser det iaf ut att vara lugnt. Det var jättelängesen jag åkte på charterresa, de senaste resor jag gjort med familjen har varit båtluffning och åka omkring i thailand och sånt (mkt roligt) men nu skare bara njuuuutas och tas det lugnt!! Jag ska bara ligga på stranden och läsa böcker bada och leva i harmoni och ordet strss plugg och skynda kommer inte att existera i min hjärna!

Här kommer två bilder på ön :D





Ser det inte härligt ut?? :D <3

Vi åker klockan 06.00....jag ska nog inte gå och lägga mig överhuvudtaget den natten^^ bara jobbigt att gå upp när man sovit 2 timmar...ska åka hemifrån klockan typ 3....:S Men det äre värt!

NU ska jag börja packa och lite sånt, ska till johans land idag! Hoppas det blit lite fint väder bara :S vill ju bada och sånt :D pussss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: taaack :]

2010-06-26 @ 11:25:53
URL: http://blogbyfrida.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E,

SVAR. tack! :)

2010-06-27 @ 21:29:01
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0