Heeej <3

Har hafft fullt upp med kompisar shopping och solning dessa två dagar. Igår låg jag och mille på min altan igen och sola (jag brände mig..men bara lite^^) aja fan det blir brunt snart, jag och johan tävlar ju om vem som blir brunast denna sommar så det gäller att ligga i ;) Fast han jobbar ju och tjänar pengar så han gör ju nått vettigare av tiden och ligger inte och ökar risken för solcancer varje dag...meeen wtf^^

På kvällen igår vare grillning vid piren, jättemysigt!! och för en gångs skull på en grillning jag var på så grillades det faktist ^^ heeh (A)

Här kommer lite bilder från igår ^^ (togs massor ska försöka välja ut några)



Ser rätt mysigt ut va?:P



En bild på moi i JEANS! Händer typ aldrig att jag har det men måste börja vänja mig nu vid vidria hårda jeans....istället för underbara leggings...<3 I USA har dom klädregler i skolan så som inga linnen och inga korta kjolar eller shorts...fint där rök min garderob liksom :@!! FAN...jag lever i linnen ju! aja det e bara att anpassa sig ^^...mummel...



Mihi oskar hade roligt med korven^^...



Efter ett tag dök johan upp <3



Ellot och martina och sen lille mille i hörnet njutandes av en marshmallow.. ^^



schnyggt love !! ^^




Gryyyymt Andy!!!





Mille och Elliot när solen gått ner :P



Cool bild på Andy innan vi drog hem ^^

Detta var min mysiga kväll igår ^^ <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0