I Måndags ^^

Jag fikade då men två kompisar från min ridning i slussen. Vi satt där i flera timmar och snacka så lagom tills vi frog därifrån så var vi hungrga igen xD^^ Typiskt.. men kul var det :D kommer verklgen sakna dem i USA. Men jag kommer ju tillbaka sen så^^ Vi snacka en del om vad vi ska göra i sommar och Emma, hon ska ut och tågluffa i Europa i tre veckor, det lät ju hur kul som helst!! Jag ska försöka styra upp en sådan resa med mina kompisar nästa sommar då jag kommer hem från USA om det går. Hoppas man inte måste ha fyllt 18 eller nått sånt jobbigt bara...^^

Här kommer lite bilder från den dagen ^^






Jag och Emma :D



Lite senare träffade jag mille och hon visade mig dessa assnygga skor :D !! ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack nicke :) <33

2010-06-23 @ 17:23:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0