Idag ^^

Idag har jag varit med en nyfunnen vänn vid namn Julia, vi träffades på en kurs under vårterminen och nu bestämde vi oss för att ta en fika :D Vi köpte varsin macka och dricka och drog sen till vasaparken och sola i flera timmar och pratade. Mitt under allt så kommer Johan från ingenstans  xD^^ nee men han kom hem från jobbet och såg mig ligga där (han bor ju där så) så han kom och pussa på mig lite ^^ mihi. Han hade även en filt med sig från gårdagens grillning så den tog vi över och forsatte sola ^^ najsigt :D Julia har en egen häst måste jag bara tillägga! Såå nice ni vet jag e ju hästmänniska så att ha en egen häst vore rena drömmen ^^ fast hon sa att det var enormt mkt jobb med den så a...men hästar e ju världens finaste djur så^^ <3

Senare träffade jag mamma och vi drog på en stor shoppingtur och köpte massa kläder och grejs som jag verkligen behövder!:P kanske kan fota det sen och lägga upp om jag hinner. Sen käka vi middag i kungsträdgården i kvälls solen <3 ^^


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken underbar blogg du har!

2010-06-25 @ 10:04:45
Postat av: Nicole

Tack så mycket va glad jag blir :D

2010-06-25 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0