Johans land :D

Det var hur mysigt som helst på johans land i lervik :D Har badat åkt moppe och ridit!!! :D

Johan känner en tjej därborta som har hästar och igår fick han och jag rida, det var helt underbart!! Vi red först upp till deras stall från hagen de först var i och sen tillbaka. Vi galopperade på ängar!! På tillbakavägen red jag backbacka (dvs utan sadel) och vi galoppera som fan, hur kul som helst. Johan som satt på en häst för tredje gången gjorde imponerande bra ifrån sig även om det såg sjukt kul ut ibland när han skulle "styra" XD^^ mihi <3

Här kommer lite bilder, hade tyvr inte kameran med mig när vi red men men ^^



Mhihi bild på oss <3



Hästarna jag red^^ fick byta efter halva. den lilla va pigg som bara den XD^^ <3



jättefin utsikten från ena hörnet av tomten :D lite längre ner ligger bryggan.



En bild på oss igen från dreas brygga :D <3


Nu ska jag in till stan igen och shoppa med mille :D ska se om jag kan hitta ett par jeans till usa :P

pusss / Nicole <3

Kommentarer
Postat av: Zippo

haha Du anar inte hur bra jag styr en bil men hästar måste jag nog träna på ;) kanske ska "övningsköra" mer häst än bil framöver ;)

2010-06-28 @ 16:09:38
Postat av: liiiiiiiiiiiiiiiisa kommenterar på nikål's blåg!

hej nikål! :D (jag diggar stavningen)

gud vad mysigt ni måste haft!Massor med pussar till er båda och fika snart! :D

kraaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

2010-06-28 @ 20:50:50
URL: http://lisa-acrossthesea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0