plugga blev packa..

Jisses asså... saker jag måste göra tar faktist inte slut bara för att det är lov xD men hellre packa än plugga så^^ Ne men idag ex så måste jag rigga vår båt (dvs sätta på alla segel och sånt) och packa inför imorn då jag ska till lisas landställe :D Sen ikväll är det födelsedagsfest hos oskar!! Det ska bli jättekul tyvär kommer inte johan eftersom han idag åkte kl 05.00 till östersund :( och Jakob  drog till Spanien nu i morse! fett avis med tanke på vilket väder det är ute asså... men jag ska ju till greeeeeekland snart så jag ska inte klaga. Jag kommer hem på tisdag kväll från Lisas land och ska då direkt ut på sjön med några vänner till familjen med vår båt...det går i ett asså xD^^



En gamal bild på packningen jag hade med mig på seglarlägret förra året tyckte den passa in i inlägget^^ hähä:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0