Detta gör ni på en kvart....

Skulle sitta och fylla i städer, delstater, områden, floder hav och MASSA mer sånt över en karta på USA....läraren bah, ah men jag ger en kvart i skolan så tar det en kvart att göra klart hemma, använd er bok.

Tror ni det tog 15 min hemma?...DET TOG TVÅ OCH EN HALV TIMME!! Var så mkt som skulle fyllas i så det förvånar mig inte en läraren inte kan läsa vad det står...inte mitt fel...HENNES!!

aja^^

Ledig idag^^ om ni läste mig fb staus om att jag skulle gå upp när ni kom hem så hade jag fel....gick upp när ni käka midda^^ hehe;)

Har hjälpt Heidi att laga mat lite idag, hon är otrolig på att laga mat! Så grymt gott! alltid! Hon driver som ett litet företag att hon lagar mat som människor sen köper av henne, mest människor hon känner eller vänners vänner. Men Hiedis mat är superpoppis och det är inte så svårt att förstå^^ mihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0