En ledig fredag..^^

Hejsan, det var ett tag sen sist men jag har så mycket going on på det här stället så det är inte klokt!

Idag var vi lediga från skolan, men hade fortfarande xc träning (den sista ever), klockan 9 på morgonen. Var superkallt! Haleys bil har för tillfället inget tak, och där satt jag i shorts och frös som bara den. Det börjar kännas som höst NU....tog ett tag. Men inte äcklig mörk regning tråkigt höst som i sverige (för det mesta) utan klarblå himmel och sol varenda dag!!! :D

Efter träningen åkte jag med Haleys kompisar till ett frukost ställe och käka en underbar bagel med creamcheese <3 sååå gott!

Lite senare när jag sitter och tänker börja fixa med mina naglar inför homecoming imorn så föreslår Haley den underbara iden att åka till en salong och "get our nail done" jag blev överlycklig och vi drog på stört!

Så här blev det!!



Valde fransk manikyr för det passar så bra till min vita klänning jag ska ha imorn på homecoming.



Haley vid ratten i sina mymanikerade naglar!



Fina va? (A)


Efter det, åkte jag Haley och Taitana till favoritstället peachwave!!! Jag börjar bli en stammiskund, men peanutbuttersmak är min nya favorit <3 vet låter gräsligt! Men OJ va gott det är! Haha gud vad jag alltid pratar mat här...nu när xc e slut har jag en kännsla av att det kommer sluta dåligt^^

Jag hade som photoproject att fota "motion" så när vi kom hem tog jag hjälp av Haley och Tatiana och vi tillbringa två timmar ute i trädgården med att fota!! I man fottoklass använder vi gamal hederlig film i kameran, så vi tog även min vanliga kamera och fota typ samma bilder ^^



Gymnasten tatiana visar sina skills ;)



Och hur tror ni detta slutade? ^^



Mihi ^^



aww...<3



Haley tog över min kamera ^^



Mihi <3


Sen drog vi till the football game. Årets homecoming-queen skulle utses och bandet ha en specialuppvisning då det var mkt kul som skulle hända. Men det här med homecomingqueen....OMG!!!! Det var sååååå yberseriöst så jag celia och taitana nästan bara satt och garva xD Trodde inte det var sant när Homecoming kandidaterna gick in på fältet med ett av sina päron!?!? Samtidigt som den extremt seriösa voicen som snacka berätta om allt de var involverade i i skolan....Killarna med mamsen och tjejerna med pappsen och oj uppklätt vare här!!! Och sen när dom hälsade förra årets homecomingqueen välkomen hem så hade hon sina "hovdamer" där åxå....goosh! Men det var väll gulligt men ah^^



Ah venne gick inte att ta så bra bilder....men där står dom iaf^^ mamma son, dotter pappa^^



Bandet!!! Dom var aaaaasbra =D Lancer-dancers dansade med flaggor till musiken åxå, hur kul som helst att se :D


Men nuuu ska jag sovaaaaa, ska upp 20 i 6 imorn.....kommer vara död....OCH imorn är homecoming!!! :D puss puss <3




Kommentarer
Postat av: Yanjaa

Bilden på Tatiana som gör en volt är den bästa! Du borde lämna in den.. Och fan vad coolt att det är Homecoming. Det är som i Heroes, förutom att det är en mördare i deras homecoming... :P

Hej då!

2010-10-18 @ 09:02:51
URL: http://www.yanjaa.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0