Halloweeeeeeen!!!

Yääy!! Halloween-weekend!! Varit på två Halloween "partyn" hittills och OJ va amerikanarna diggar att klä ut sig alltså!! Hur kul som helst!! Var i torsdags på ett Halloween event, tråkig som jag är var jag tyklädd till katt....gjorde två öron och tog på mig svarta kläder, kreativt värre. Tjejen som vann utklädnadstävlingen var utklädd till "jag är en tjej som sitter i ett badkar" Låter knäppt men var ascoolt!! Synd att jag inte hade kameran med mig asså!

Igår kväll var jag på the international clubs  halloween party med bland annat Haley, Tatiana, Celia och Elisabeth! :P Jag hade samma lite halvtråkiga utstyrsel som dagen innan men det berodde mest på att jag inte hann till nån affär :/

Här kommer lite bilder!!



Ser så jäkla blek ut men det är blixen...hoppas jag....





Group pic!!



Miss Fishmann och alla exchangestusents!!! Miss Fishmann är vår US history lärare samt hon som håller i international club, hur snäll som helst!!! Enda negativa är hennes läxor....och prov...



Some People at the party ^^ Btw, killen i M&M kostymen var nominerad till homecoming-king men vann inte...enda killen jag kände bland de 10 nominerade xD ^^

Halloween är verkligen hur stort som helst i detta land!! Nästan alla hus har någon form av halloweendrkorering på tomten och människor började fåga i september vad jag skulle klä ut mig till xD mihi sjukt kul!


Kommentarer
Postat av: karro

2010-10-30 @ 13:40:20
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/
Postat av: Karro

Åh va fin du är :D <3

2010-10-30 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0