Hm...

Hejsan!!

I söndags brann en familjs hus ner till grunden vars tre barn går i min skola, nu denna vecka har hur många clubs, classes och sports annordnat olika evenemang för att samla in pengar, kläder, fotografier och allt möjligt till familjen eftersom ALLA saker brann upp!!:O Inklusive hunden katten och sköldpaddorna :( Jag tycker det är såå gulligt, omtänksamt och ååh, att människor verkligen vill hjälpa till och så:P Till och med skolans kaffe shop ger 10% av vad de tjänar imorn till familjen och har öppet extra länge, kommer vara en låååååång kö imorn!!

Jag började tro att dom inte hade nån försökring så mkt som alla snacka om det, frågade tillslut någon om de inte hade nån...jo det hade dom visst....5 miljoner dollar?!?!?!?!? asså 30+ mille?!?!?! För det kan dom ju köpa tre nya hus minst!! Goosh...

Kommer ändå stödja med tre spänn för en kopp te imorn ^^

Puss och kram hoppas ni har en superkul helg!! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha de kommer ja inte göra nicke picke :D jag lovar :) pööösss <3 <3

2010-10-29 @ 07:20:06
URL: http://mandaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0