Homecoming!!

Yäy homecoming var i lördags!!



Kanske inte världens bästa bild men men ^^ Kunde känna hur klackarna åkte djupare och djupare ner i gräset xD

Diggade verkligen min klänning :D tack mamma <3 och skorna!!! Dom var ovanligt bekväma för att vara klackskor men i slutet av kvällen ojoj lite ont i fossingarna hade jag allt ^^

Haley och Holly skulle inte gå på dansen eftersom att de hade annat för sig. Jag kom hem fråm det sista cross-country meet-et ever för mig och hade ca en och en halv timme på mig från att jag klev ur duschen, Holly och Haley hörde när jag sa det och i nästa sekund sitter jag på en stol med Holly och Haley fixandes med mitt hår medans jag fixar sminket!!



Jag tatiana och celiaaa :P  Fint utanför toan i skolan ^^ men var för mörkt där själva dansen var :S...

Pussar på er <3








Kommentarer
Postat av: Zippo

Lätt HCs snyggaste tjej :D <3

2010-10-19 @ 14:25:36
Postat av: Karrooo

snygginng! :D

2010-10-19 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0