Körkonsert!!

I onsdags kväll hade vi en körkonsert i skolan i vår enorma aula, jag tar som sagt kör som ett ämne, och vi har under de veckor som gått lärt oss fyra sånger som vi sjöng. Det var andra körer också som sjöng, och hela stället var packat med folk! Kören jag är med i består av 142 pers!! Tydligen den största dom haft i min skola hittils ^^ Den består av bara seniors och juniors där dom flesta varit med i körklasser sen elementary school! Och här kommer jag...:S Men där är sjukt kul iaf!! Speciellt i onsdags!!

Tog lite bilder innan vi sjöng ^^





Tyler och Celia :D



Jag och Celia i våra "robes" I skolans färger och allt :P


Kommentarer
Postat av: Karro

va fin du e :) <3

2010-10-10 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0