Lite bilder ^^

Här kommer lite bilder som jag har snott från facebook från Tatianas album ^^ mihi känner mig evil ;)



Ybersöt bild på Ceeeeeeeliaaa :D




Awww....<3

P.S karro Tatianas friends kommentera på franska!! JAG med :D är du inte lite stålt över mig nu? 5 år av franska och jag kunde skriva hela 2 ord ^^



Sam och Celia i skolbussen påväg till ett xc race!!



Me and tatiana on our way to a football game!! :D

Merci beaucoup Tatiana pour les images <3    <-------KARRO seeeer du? :D :D :D mihihi och kom inte och säg att det är fel!


aja nu mååååste jag tillbaka till plugget ^^ Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: karro

hahahahaah! jag gillar att du stavade franskan bättre än svenskan !! xD Tu as l'écrit très bien ma cherie <33 jätteduktig tjäj :D <3

2010-10-07 @ 12:33:40
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0