Min fredag :P

Hej igen jag hoppas ni hade en underbar fredag! Min var som alltit fyllt med mat (!?) och därefter drog jag, Celia, Tyler och Lucy till skolan (!?) igen^^...ne men först carboload eftersom att vi har ett xc-race imorn, var supergod mat där men dock ingen efterätt...eller jo...en HALV kaka...^^ besvikelse för mig och tatiana som inte käkar kokor på hela veckan bara för att kunna käka på fredagsens carboload....



Okej inte väärldens bästa bild (tro mig det gjordes flera försök) aja^^
Celia, Jakob, jag, Taiana, Sam :P



Påväg dit...eller vare hem...i dunno^^
Holly, Haley, Celia :P

Efter det drog vi som sagt till skolan ingen där "save the dolphins" cluben hade ett event:P Superkul faktist även om det känns lite skumt att sitta i sitt körklassrum klockan 7 på en fredag...Men vi kolla på en film om underbara delfiner som blir mördade och illa behandlade ect...The club försökte tjäna in pengar att skänka till en delfinorganisation, jag bidrog med 2 dollar (14 spänn) och fick typ en hel tallrik med godsaker jag inte orkade äta upp^^ Sen drog vi till poolen (veeet min skola har en pool!!) där vare musik, människor som körde simhopp, vattenpolo och oj va kul det va :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0