Min freedag

Hej där hemma! Jag tog med mig kameran igår och försökte fota en del, blev inte så många bilder men några iaf.



På morgonen ser jag detta utanför mitt photo klassrum :D Det är min klass bilder som vi tog i skolan och sen pramkalla själva med riktig film och allt =D Inget digitalt här inte!! p.s Min bild är den längst ner i hörnet till vänster ^^



Tar alltid med mig lunch till skolan ^^ Samma gamla macka + frukt liksom...MEN just denna fredag bestämde jag mig för att måla mig lite extra kring ögonen vilket typ sluta i katastrof och för att göra en lång histora kort så hann jag inte fixa nån lunch ^^ Så jag köpte detta...+ en banan och en juice :D Helt ärligt så var det supergott! Men vet inte om det beror på att jag var så sjukt hungring eller om det kanske var för att det var nått annat än en macka ^^ we will never know^^



Min senior pic com med posten!! :D Tog den för några veckor sen, alla 450 elever i en enda bild, jag trodde bilden skulle vara kanske lite större än som våra vanliga klassfoton men jag hade fel...xD att jag inte lärt mig än att ALLT här är stort. Men den är mer än en halvmeter lång :o

Kan ni se mig?




Jag och Celia blev körda till en skaaffär av mary (celias mamma) men tog ett stopp vid ett snabbmatställe och beställde varsin slush ^^ Körde in på parkeringen till en sånhär skylt, tryckte på knappen sa vad man ville ha så kom nån ut med det, asnice :P som drive in på donken ^^



Celia från Danmark!!! :D




Dålig bild på Lucy men men ^^ mihi :P Hon som kör om ni inte ser det ^^

Hörs senare.....ska på middag och poolparty!!!!!!!!!!!! :D :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0