Någon har problem ^^

Heejsan alla där hemma! :)

Idag hade jag en engelskalektion och vi satt i the libary och skrev. Vid mitt bord satt några killar som efter ett tag började fråga mig massa "exchangestudentfrågor" som jag kallar dem, typ vad tycker du om us, var är det för skillnad osv. En kille hade dock huuur svårt som helst för att skilja på Schweiz och Sverige XD haha oj va jag garva! Frågade minst tio gånger under lektionens gång "so Taco where am i from?" he said, "hm..no..wait...swiss..swed..switzerlad?..." Jag visade även bilder på sverige och schweitz typ flaggorna och ha att det är schweitz som har chokladen ^^ Precis när vi sluta fråga jag igen...och fick samma svar xD Hm...ska testa imorn igen!

Pratade med mamma i Söndags och hon har lovat att skicka paket till mig med nödvändiga saker samt lite godis :D Godis är ju prio number one helt klart!! Äter seriöst aldrig godis här...närmaste är choklad men det är ju inte samma sak..^^


mmmmm <3

plus en...


<3...

Tack snälla mamma!! <3 <3

Jag är så avis på Lisa (som är i Oregon med EF) som har en IKEA i närheten av sig!!! :O När jag bodde i singapore brukade jag och min familj åka till IKEA bara för att käka köttbullar :D <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ska försöka, hm lite osäker på de vill ju bli bruuun :D <3

2010-10-28 @ 06:35:05
URL: http://mandaedlund.blogg.se/
Postat av: Lisssssssssssssssssssa

Hej nicole! :D Godiiiiiiiiiis! :D Woho! I am in the school library, I am skipping class.. I hate my spanish teacher. :'( I would never skipp class, but shw will chew my head off. I swear. :( I have to drop her class. It doesn't sound like me, I would never skipp class (except sometimes)..



Anyway IKEA is 2 hours away but I am still happy to have it. HAHA. :D I misssss you! Skype soon! <3

2010-10-28 @ 19:46:52
URL: http://colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0