Please take me to starbucks...<3

Jag brätta denna ledsna fakta igår och hon kunde inte tro det var sant...

Jag har inte köpt EN enda caramelfrappuccino på nästan två månader in the starbucks country number one....snyft!! Den senaste jag köpte var på arlanda i sverige...rätt komiskt ^^

Det beror inte på att jag lever mitt ute i ingenstans för det gör jag verkligen inte! Utan för att människor i min omgivning inte verkar vara lika fikagalna som i sverige...+ att det känns liiiiite jobbigt att be om skjuts till starbucks och sen skjuts en timme senare därifrån...^^

Igår skulle vi till Haleys soccer game och Heidi ville ha en starbucks coffie på vägen dit och mig hänga med Zane (min lillebror) in på starbucks och köpa nått medans hon åkte och tankade^^ Så...där står jag i kön till starbucks utan en enda liten slant med mig!!! Hade ingen aning om att vi skulle ta ett stop där liksom! Så blev ingen underbar caramelfrappuccino den gången heller....^^



Kommentarer
Postat av: Karro

Assåå stackars tjäj :( Livsmotto: i USA ska man alltid ha småpengar i fickan IFALL man skulle råka gå förbi starbucks. Mihih^^ <3

2010-10-07 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0